new me and my self

Assalamualaikum….

termenung panjang gak aku nk menulis ari ni … nk tulis tentang apa … so bila dok termenung panjang tu… hehehe terasa nk menulis tentang kehidupan baru aku di kota bharu / kelantan .

yeah … memang mencabar, sblm ni aku jarang balik kelantan, selalu dok KL je … hampir 14 thn gak aku dok KL rupanya.. dr KLCC tak naik hingga dah timbul Pavillion hehehehe… tempat hang out paling PANAS kat kl skg ni… but than … pd aku.. tak de apa pun kat PV tu… semuanya sama je.. maybe sbb opis aku dekat gan PV kot.. so dah jemu tgk ari2…

so keputusan aku utk balik keja n tinggal kat kelantan ni membuat kwn2 aku semua mcm tak percaya.. even masa interview keja pun dia org berkali2 tanya aku betul ke nk keja ni??? hahahah smpi aku penat nk jwb … but than … aku dpt keja sini .. so dah hampir 2 bulan keja dah…

mmg kehidupan aku kat kelate ni … emmm mcm membosankan sikit .. but i like it .. sbb tak pening kepala dgn jem n parking etc… skg ni aman damai kehidupan aku… dah tak pening gan kesibukan kota… dr umah nk pi keja pun naik motor je.. 5minit je masanya.. hahahah mmg havent sgt

kwn… emmm leh bilang gan jari member kat kelate ni… hehehe mmg aku tak de kwn .. so byk dok umah je lah.. klu busan layan la blog .. baca apa2 yg patut…. pe pun .. kehidupan mesti di terusan …

Leave a Reply

